Relevante, complete informatie over uw klanten
Dat is wat u nodig heeft voor best mogelijke risicomanagement en compliance. Maar u zult het ook willen gebruiken om uw winst te optimaliseren, want of het nu gaat om kostenbeheersing en
efficiency of om effectieve sales- en marketing: betrouwbare, up-to-date informatie over klanten en prospects vormt de basis voor het ondersteunen van
uw business processen.
Van veel data naar een integraal klantbeeld
Klantinformatie is binnen verschillende bedrijfsonderdelen aanwezig variërend van de risicomanagement afdeling,
orderadministratie en service desk tot en met het crm-systeem van de sales- en marketing-afdeling. En dat vormt de uitdaging.
Want hoe kan een goede ‘optelsom’ worden gemaakt van de gefragmenteerde gegevens? Hoe voeg je op een
snelle manier deze informatie samen? Hoe maak je van alle beschikbare data correcte samenthangende klantinformatie?
Up-to-date met externe gegevens
Voor een compleet en actueel klantbeeld vormen naast de interne gegevens ook externe data een belangrijke bron van
klanteninformatie. Externe gegevens kunnen bijvoorbeeld afkomstig zijn van bijvoorbeeld van de Kamer van Koophandel, Dun
& Bradstreet en Graydon. Deze gegevens kunnen gebruikt worden in het kader van het beperken van kredietrisico’s en
het beter benutten van kansen.
Gebruikelijk worden bovenstaande gegevens gebruikt om ad hoc en deze incidenteel met elkaar in verband te brengen. Echter
dat is een tijdrovende en kostbare zaak en dit levert geen structurele bijdrage aan het bedrijfsprocess. Kan het ook anders?
Veel vragen... MatchMaker biedt 1 oplossing
Bovenstaande problemen zijn te herleiden tot 1 kernbehoefte: het kunnen sturen op basis van relevante, complete
informatie. Snel en ‘in control’ zijn en en blijven.
Dat is het uitgangspunt van de oplossing die we hebben ontwikkeld: een snelle en slimme oplossing.
Een oplossing met een lage Total Cost of Ownership (TCO). Een oplossing waarbij gebruik gemaakt wordt van de gegevens in uw eigen
informatiesystemen. En die gericht is op uw behoefte en situatie. En een oplossing die niet ingrijpt in bestaande
informatiestromen en processen.
Deze unieke oplossing heet MatchMaker. MatchMaker, snel en slim ‘in
control’.